Abonnement opzeggen

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wij vinden het jammer dat je overweegt je abonnement te beëindigen. Dan moet je je favoriete tijdschrift met boeiende, ontroerende en spraakmakende verhalen, interviews met bekende en/of bijzondere mensen bij jou uit de buurt, prachtige foto's, het tijdschrift met een geheel eigen streekidentiteit voortaan missen. Naober is hét magazine van (Noord)Oost-Nederland, een stukje herkenbaarheid voor alle trotse inwoners van dit prachtige stukje Nederland.

Wil je toch je Naober abonnement opzeggen of kunnen we iets anders voor je doen? Uiteraard gaan we dit regelen. Hier lees je wat je moet doen om je abonnement op te zeggen.

Wil je je abonnement opzeggen?

  • Neem telefonisch contact op met onze abonnementenafdeling 020-8947487
  • Stuur een mail met je gegevens naar klantenservice@landleven.nl
  • Stuur een briefje naar
    Landleven bv, t.a.v. de afdeling adressenbeheer, Postbus 606, 7000 AP Doetinchem
  • LET OP! Opzeggingen die worden doorgegeven via de reacties op de website kunnen niet in behandeling worden genomen.

Wat is de opzegtermijn?

Bij automatische verlenging zal je abonnement automatisch omgezet worden in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Dan geldt er een maand opzegtermijn. Je dient je abonnement 1 maand voor de vervaldatum van uw abonnementsjaar op te zeggen.
Indien je besluit op te zeggen binnen een abonnementstermijn zal RAS Uitgevers de daarmee gemoeide administratie- en verwerkingskosten (van € 5,00 + de kosten van het eerstvolgende laatste nummer) in rekening brengen. Deze worden verrekend met het reeds betaalde abonnementsgeld.
Indien je een abonnement hebt die automatisch wordt stopgezet, dan hoef je uiteraard niets te doen.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Na de eerste actieperiode kunt je jouw abonnement per maand opzeggen. Kijk in de welkomstbevestiging of jouw abonnement automatisch stopt of niet.