Bezorging

0

Bezorging

Heb je vragen over de bezorging van je tijdschrift of is je tijdschrift niet geleverd? Hier lees je hoe je contact met ons opneemt, zodat wij kunnen nakijken wat er aan de hand is. Uiteraard sturen we het tijdschrift nogmaals naar je toe.

Verspreiding
Abonnementhouders ontvangen Naober tenminste 6x per jaar. Losse nummers zijn verkrijgbaar bij de betere verkooppunten in Gelderland, Overijssel en Drenthe. Voor verkoopadressen klik hier.

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze abonnementenafdeling. Telefoonnummer 020-8947487 ofklantenservice@landleven.nl

Doorgaans wordt Naober op de dag van verschijning - op een vrijdag - bezorgt. In een aantal gevallen zal Naober op eerstvolgende dinsdag geleverd worden.
Onvoorziene omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent.

Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met ons via klantenservice@landleven.nl.

Verschijningsdata
Voor de verschijningsdata van Naober, klik hier.

Ik wil een reeds verschenen nummer nabestellen, kan dat?
Ja, dat kan. De kosten zijn € 7,50 inclusief verzendkosten. Om een reeds verschenen nummer na te bestellen, bel je met onze klantenservice op 0314-668498 of mail naar info@naober.nl